Darmowa dostawa od 200zł
Jak kupować u Kolekcjonera?

 1. "Koszyk" - W pierwszym kroku wybieracie Państwo produkty, które chcecie zamówić i dodajecie je do koszyka, klikając "do koszyka". Następnie wybieracie "złóż zamówienie" lub "kontynuuj zakupy" w przypadku kolejnych zakupów. Po kliknięciu w "złóż zamówienie" pojawia się koszyk z produktami, które Państwo wybraliście. Pod produktami wybieracie Państwo kraj wysyłki (domyślnie ustawiona jest Polska). Klikając zamawiam przechodzimy do kroku 2.

2. "Twoje dane" - W przypadku braku konta w naszym sklepie sugerujemy się zarejestrować - ułatwi to zakupy następnym razem. Możecie Państwo dokonać zakupu bez rejestracji konta. Klikacie w "złóż zamówienie" w kolumnie "zakupy bez rejestracji". Osoby, które mają już konto w naszym sklepie, logują się. W kolejnym etapie podajecie Państwo swoje dane adresowe i zaznaczacie, że zapoznaliście się z regulaminem sklepu. Możecie także dodać notatkę do zamówienia. Klikając "płatność i dostawa" przechodzimy do kolejnego kroku.

3. "Płatność i dostawa" -  Na tym etapie najpierw wybieracie Państwo metodę dostawy. W przypadku wysyłki krajowej (Polska), macie Państwo 3 metody dostawy: Kurier, Poczta Polska, Paczkomaty. W przypadku wysyłki zagranicznej wybieracie "wysyłka zagraniczna". Dalej wybieracie metodę płatności spośród: Przelew natychmiastowy, karta płatnicza, Blik, Payu, Paypal lub płatność za pobraniem w przypadku wysyłki w Polsce. Możecie również zapłacić za swoje zamówienie tradycyjnym przelewem. Dane do przelewu znajdują się w zakładce "Formy płatności" na dole strony głównej.

4. "Podsumowanie" - W podsumowaniu widzicie Państwo swoje dane do wysyłki, faktury oraz informacje o terminie wysyłki oraz wyborze dostawy. Klikacie potwierdzam zakup.

5. "Potwierdzenie" - W ostatnim kroku po kliknięciu "potwierdzam zakup" przy wyborze natychmiastowych płatności, Payu lub Paypal przeniesie Państwa do strony płatności. Należy opłacić zamówienie wybraną metodą. Jeżeli wybraliście sposób dostawy za pobraniem, należy potwierdzić zamówienie klikając w link potwierdzający przesłany na adres mailowy. Zamówienie opłacicie kurierowi w momencie dostawy paczki. 

 


 

Kilka słów o inicjatywie jaką jest KolekcjonerRapu...

 

Stworzenie sklepu miało na celu zapewnienie dostępu do albumów, które są niedostępne w zwykłych polskich sklepach muzycznych. Dążyłem do umożliwienia zakupu unikatowych płyt, których nakład już dawno się wyczerpał. Dlatego większość asortymentu sprowadzana jest na zamówienie od zagranicznych sprzedawców i kolekcjonerów. Moja pasja do hip-hopu, kolekcjonowania i inwestowania w wartościową muzykę dała początek temu projektowi.

Dlaczego ceny niektórych płyt są tak wysokie? Jest wiele czynników, które na to wpływają, takich jak koszty dostawy z USA, UE, Japonii, opłaty celno-skarbowe, kursy walut i dostępność danego wydawnictwa. Dotyczy to przede wszystkim albumów o wysokiej wartości, które mają potencjał zachowania ceny w przyszłości. Są one atrakcyjną inwestycją.

 


 

*Produkty sprzedawane w sklepie są nowe (mint) i oryginalne®. W przypadku uszkodzenia fabrycznej folii z przyczyn niezależnych od nas, wymieniamy folię na nową w celu zabezpieczenia albumu i zachowania jego stanu.

 

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2 do 3 dni roboczych w przypadku wysyłki krajowej, jeśli produkt znajduje się w magazynie oznaczonym jako "Wysyłka w: 24 godziny". W przypadku wysyłki za granicę, czas dostawy zajmuje od 5 do 14 dni roboczych.

Jeśli produkt ma status "dostępny na zamówienie", czas wysyłki jest wydłużony o określoną liczbę dni, która jest podana na karcie produktu. Oznacza to, że album jest obecnie u mojego dostawcy i muszę go zamówić specjalnie dla Ciebie. Ten proces zazwyczaj trwa kilka / kilkanaście dni roboczych. Podana liczba dni jest szacunkowym terminem wysyłki i może nieznacznie się różnić, co oznacza, że zamówienie może zostać wysłane kilka dni wcześniej lub później.

 

*Jeżeli album "dostępny na zamówienie", okaże się niedostępny w sprzedaży z przyczyn niezależnych od nas - od razu realizowany jest zwrot pieniędzy, informując o tym klienta. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu w celu potwierdzenia, czy produkt na zamówienie, na 100% jest dostępny. Unikniemy wtedy niepotrzebnych sytuacji związanych z zakupem i ze zwrotem środków. 

 

Udanych zakupów! 💿

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl